ا
-
احمدی خواه، مهدی
«نقد و بررسی ساختار عناصر بیانی در اشعار کتاب فارسی پایۀ اوّل ابتدایی» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 97-115]
-
اسماعیلی، زیبا
تحلیل و بررسی انواع ادبی در کتابهای فارسی دورة دوم متوسطه (با تکیه بر رویکرد برنامة درسی ملی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 27-52]
-
التیامی، پارسا
بررسی علل ضعف املای دانشآموزان متوسطة اول(مورد مطالعه: مدرسة شهید محلاتی روستای بن زرد سفلی، شهرستان دنا) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 76-93]
-
التیامی نیا، پارسا
واکاوی مضامین دینیِ کتابهای فارسی و نگارش دورة اول متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
التیامی نیا، پارسا
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
-
ایرانی، نفیسه
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
-
ایرانی، نفیسه
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
ب
-
بختیاری مرکیه، فرزاد
بررسی طولی مباحث نگارش در مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-55]
-
بختیاری مرکیه، فرزاد
بررسی مهارت های زبانی «سخن گفتن» و «خواندن» دانش آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهرستان گلوگاه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 111-157]
-
بخشی، اختیار
بررسی ضرورت بازگردانی و امروزیکردن متون کهن دری در کتابهای درسی فارسی دورۀ دبستان ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 54-78]
-
بشیرنژاد، حسن
تأثیر آموزش بر تولید گفتارکودکان سندرم داون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
پ
-
پاک نهاد، محمد
جملههای سادۀ با دو نهاد در زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 111-125]
-
پاک نهاد، محمد
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
ت
-
تقی زاده، هدایت الله
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
ج
-
جعفرزادگان، بابک
تحلیل تغییرات کمی و محتوایی تحمیدیهها در کتابهای فارسی راهنمایی و اول متوسطه (1378 تا 1398) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-38]
-
جعفری، سمانه
تحلیل محتوای سؤالات دستوری و بلاغی آزمون سراسری با نظر به آموزههای کتب فارسی دورة دوم متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
جعفری، سمانه
بررسی انتقادی علل ضعف مهارت خواندن و نوشتن سوادآموزان (مورد مطالعه: شهرستان ساری) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
جعفری کمانگر، فاطمه
بررسی ابعاد شناختی، اجتماعی و دیوانسالاری برنامة درسی پنهان در کتابهای فارسی دبستان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 20-40]
ح
-
حاج حسینی، غزاله
تأثیر آموزش بر تولید گفتارکودکان سندرم داون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
-
حسینی، سید سهام الدین
بررسی سطح زبانی- آوایی اشعار کتاب فارسی پایة دهم [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
د
-
دلال خراسانی، میثم
بررسی «تشبیه» در اشعار کتابهای فارسی دورة ابتدایی از منظر معیارهای «ادبیات کودک» [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 106-121]
-
دولت آبادی فراهانی، محبوبه
تحلیل و بررسی انواع ادبی در کتابهای فارسی دورة دوم متوسطه (با تکیه بر رویکرد برنامة درسی ملی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 27-52]
ذ
-
ذاکری، گیتا
تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بنهای ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]
ر
-
رحیمی اسطرخی، سمانه
بررسی فاصلۀ موجود بین کتابهای فارسی دورۀ پیشدبستانی و اول دبستان از لحاظ محتوا و شیوۀ آموزش زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 26-53]
-
رحیمی گلوگاهی، ام لیلا
بررسی مهارت های زبانی «سخن گفتن» و «خواندن» دانش آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهرستان گلوگاه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 111-157]
-
رحیمی نژاد، کاظم
تحلیل تغییرات کمی و محتوایی تحمیدیهها در کتابهای فارسی راهنمایی و اول متوسطه (1378 تا 1398) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-38]
-
رضایی، سمیه
ضرورت بازنگری در سرفصل درس ادبیات کودکان و نوجوانان (رشتة آموزش ابتدایی) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 39-51]
-
رضایی، سمیه
تحلیل روانشناختی «نیاز به قدرت» در داستانهای برگزیدة کودکان (براساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]
-
رضایی، سمیه
بررسی تطبیقی کتابهای برگزیدة کودکان و نوجوانان و آییننامههای ارزیابی کتاب (1390-1300) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
-
رضایی اردانی، فضل الله
بررسی علل ضعف املای دانشآموزان متوسطة اول(مورد مطالعه: مدرسة شهید محلاتی روستای بن زرد سفلی، شهرستان دنا) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 76-93]
-
رضایی اردانی، فضل الله
بررسی و تحلیل مشکل کندنویسی املای دانشآموز پایة دوم دبستان حضرت زینب(س) نصرآباد(شهرستان تفت) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 97-110]
-
رضایی اردانی، فضل الله
چگونه توانستیم علاقه و انگیزة دانشآموزان متوسطة اول را در درس انشا تقویتنماییم؟ (مورد مطالعه: مدرسة فاطمیة سرچشمة زارچ) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
-
رضایی اردانی، فضل الله
تجلی فرم و صورت کویر در بستر کتاب فارسی3 دورة دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 107-130]
-
رضایی اردانی، فضل الله
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر سازگاری بین فرهنگی وعملکرد زبان آموزان غیرفارسی زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 33-55]
-
رضایی اردکانی، فضل الله
چگونگی ارتقابخشی املای دانشآموزان پایة چهارم مدرسة دخترانة دکتر حسن نصیری اردکان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 82-103]
ز
-
زارعان آدرمنابادی، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب فارسی سوم ابتدایی برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایة فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 64-81]
-
زارعان آدرمنابادی، فاطمه
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
زارعی، مریم
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
س
-
سجادی فر، وحید
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
سهراب نژاد، علی محمد
«نقد و بررسی ساختار عناصر بیانی در اشعار کتاب فارسی پایۀ اوّل ابتدایی» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 97-115]
ش
-
شادی گو، شهریار
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
-
شادی گو، شهریار
«نقد و بررسی ساختار عناصر بیانی در اشعار کتاب فارسی پایۀ اوّل ابتدایی» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 97-115]
-
شاکر اردکانی، شهلا
چگونگی ارتقابخشی املای دانشآموزان پایة چهارم مدرسة دخترانة دکتر حسن نصیری اردکان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 82-103]
-
شهبازی، اصغر
پسوندهای فارسی عامیانه و کارکردهای عامیانۀ وندهای فعال زبان فارسی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 72-96]
-
شهسواری، صدیقه
بررسی و تحلیل مشکل کندنویسی املای دانشآموز پایة دوم دبستان حضرت زینب(س) نصرآباد(شهرستان تفت) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 97-110]
-
شیرخانی، حسین
واکاوی مضامین دینیِ کتابهای فارسی و نگارش دورة اول متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
ص
-
صادقی، مهدی
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر سازگاری بین فرهنگی وعملکرد زبان آموزان غیرفارسی زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 33-55]
-
صفایی، عبدالواحد
بررسی رابطۀ فناوریهای نوین آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دورۀ اول متوسطه در درس ادبیات فارسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 95-110]
ع
-
عباس نیا، علی
بررسی ابعاد شناختی، اجتماعی و دیوانسالاری برنامة درسی پنهان در کتابهای فارسی دبستان از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 20-40]
-
عساکره، ناهید
بررسی ادبیات جهان در کتاب های متوسطه سال تحصیلی 1300 / 1400 از نظر محتوا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 75-98]
ف
-
فتاحی چالانچی، علویه
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
-
فتاحی چالانچی، علویه
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
-
فتحی، زهرا
زیبایی شناسی و التذاذ ادبی در کتاب های فارسی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 41-63]
-
فتوحی تکانتپه، سوسن
واکاوی نیازهای کودکان در داستانهای گروه سنی «ب» و «ج» براساس نظریة سلسلهمراتبی آبراهام مازلو [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 82-106]
-
فروزانفر، آزاده
چگونه توانستم مشکلات املایی را در دانش آموزان پایه ششم بهبود بخشم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 99-115]
ق
-
قاسمیان، لیلا
بررسی انتقادی علل ضعف مهارت خواندن و نوشتن سوادآموزان (مورد مطالعه: شهرستان ساری) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
قلمکاران، سید محمد
تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطورهها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
ک
-
کجانی حصاری، حجت
اختلالات خواندن و چگونگی درمان آنها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 77-99]
-
کر، حمید
تحلیل محتوای سؤالات دستوری و بلاغی آزمون سراسری با نظر به آموزههای کتب فارسی دورة دوم متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
کردان، رقیه
بررسی طولی مباحث نگارش در مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-55]
-
کلانتری سرچشمه، فاطمه
چگونه توانستیم علاقه و انگیزة دانشآموزان متوسطة اول را در درس انشا تقویتنماییم؟ (مورد مطالعه: مدرسة فاطمیة سرچشمة زارچ) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 69-81]
-
کمالپورخوب، ناصر
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
کمالی نهاد، علی اکبر
ارزیابی میزان یادگیری دانش آموزان دورۀ دوم متوسطه در درس عروض [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 52-75]
-
کمالی نهاد، علی اکبر
زیبایی شناسی و التذاذ ادبی در کتاب های فارسی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 41-63]
-
کمالی نهاد، علی اکبر
چهارگونه غلطنویسی در انشای دانشآموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانشآموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
م
-
محمدی، ناصر
بررسی فاصلۀ موجود بین کتابهای فارسی دورۀ پیشدبستانی و اول دبستان از لحاظ محتوا و شیوۀ آموزش زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 26-53]
-
مرادی (رستا).، ابوالفضل
بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]
-
موحدکر، الهام
آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
موسوی، سیدعبّاس
بررسی رابطۀ فناوریهای نوین آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دورۀ اول متوسطه در درس ادبیات فارسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 95-110]
-
موسی کاظمی، سید مجید
ارزیابی میزان یادگیری دانش آموزان دورۀ دوم متوسطه در درس عروض [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 52-75]
-
میر جلیلی، سید محمد علی
بررسی فاصلۀ موجود بین کتابهای فارسی دورۀ پیشدبستانی و اول دبستان از لحاظ محتوا و شیوۀ آموزش زبان فارسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 26-53]
-
میرزایی، مهدی
تحلیل محتوای اشعار کتب درسی فارسی دورة ابتدایی با توجه به مؤلفههای ادبیات مقاومت، ایثار و پایداری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 94-105]
ن
-
نجفی، علی
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
-
نرماشیری، اسماعیل
بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]
-
نظری، احمد
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
-
نورموسوی، سیده طاهره
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
-
نوری، محمد علی
بررسی موسیقی کناری در اشعار فارسی اول ابتدایی از حیث معیارهای ادبیات کودک [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 79-94]
-
نوری خوشرودباری، محمدعلی
بررسی سطح زبانی- آوایی اشعار کتاب فارسی پایة دهم [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
-
نوری خوشرودباری، محمد علی
بررسی «تشبیه» در اشعار کتابهای فارسی دورة ابتدایی از منظر معیارهای «ادبیات کودک» [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 106-121]
-
نیکوبخت، ناصر
تحلیل روانشناختی «نیاز به قدرت» در داستانهای برگزیدة کودکان (براساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]
-
نیکوبخت، ناصر
بررسی تطبیقی کتابهای برگزیدة کودکان و نوجوانان و آییننامههای ارزیابی کتاب (1390-1300) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-68]
ه
-
هاتفی اردکانی، غلامرضا
تجلی فرم و صورت کویر در بستر کتاب فارسی3 دورة دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 107-130]
-
هاشمی، محدثه
تحلیل محتوای کتاب فارسی هفتم از حیث توجه به مسئولیت پذیری و خودباوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 56-71]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد